tisdag 25 augusti 2009

Miljöträning i stan


I dag vill husse in till stan för att träna mig. Vi började med att missa bussen. Då fick jag träna passivitet, lite tråkigt men ok, jag fick ju sitta på bänken.

Sedan åkte vi T-bana. Där finns det mycket godis! Fimpar, snuspåsar och jättegoda tuggummin. Men husse verkar vilja ha allt själv, så fort jag hittar nå´t smaskigt kommer han och tar det ur munnen på mig, taskigt! Fast ibland hinner jag svälja före, eller så gämmer jag det under tungan tills han inte ser. hihi.

På Sveavägen är det mycket bilar och folk, lite läskigt men spännande.

Det var en riktigt tuff dag!

1 kommentar:

  1. Vilken cooling du håller på att bli Messi.
    Van vid alla nya utmaningar. Lilla söta tuffingen.

    Hörde också att du och syrran var busigast i klassen. Du får ge fröken Gun-Marie ett äpple nästa gång ;)

    Kom snart tillbaka till kontoret!!

    SvaraRadera